Sunday, January 10, 2010

Celeb Feet Special: A Grammy for the Best Female Feet - Please Vote




Heute habe ich gesehen, dass in 20 Tagen die Grammies verliehen werden. Und natürlich habe ich gleich einmal nachgesehen, wer da so nominiert ist. Aber wer von den nominierten Sängerinnen hat eigentlich die schönsten Füße? Ich habe da meine Favoriten, aber ich lasse das lieber Euch entscheiden.
Also unter den diversen Hauptkategorien sind nominiert: Beyoncé, Kelly Clarkson, Colbie Caillat, Lady Gaga, Pink, Katy Perry, Taylor Swift. Stellvertretend für die Black Eyed Peas nehme ich noch Stacy "Fergie" Ferguson dazu.

Today I read that in 20 days there is the Grammy Award show. And I looked up who is nominated. But I also wanted to know, which nominated female singer has the most beautiful feet. Well I have my favorites, but I let you decide who will get the Grammy for best female feet.
Nominated in some of the main categories are: Beyoncé, Kelly Clarkson, Colbie Caillat, Lady Gaga, Pink, Katy Perry, Taylor Swift. Representative for the Black Eyed Peas you can vote for Stacy "Fergie" Ferguson.

Und jetzt habe ich mal wieder einige Stunden damit verbracht, die dazugehörigen Bilder zusammenzusuchen. Es sind wirklich viele. Klickt einfach auf MORE/MEHR um sie euch anzusehen. Aber danach nicht vergessen oben in der rechten Ecke abzustimmen!

It took me hours to find good foot related pictures of the nominated singers, because there are so many pictures of them. Just click the MORE/MEHR-Button to see them all. But after that do not forget to vote in the upper right corner!




Beyoncé

     

     

     

     


Kelly Clarkson

     

     

     


Colbie Caillat

     

     


Taylor Swift

     

     

     

     

     

     

     


Lady Gaga

     

     

   


Pink

     

     

     

   

     




Stacy "Fergie" Ferguson

     

     

 


Katy Perry

     

     

     

     

     

     

     

     

     

   


So und jetzt nicht vergessen oben in der rechten Ecke abzustimmen!
Now, do not forget to vote in the upper right corner!

12 comments:

  1. Gute Arbeit !!
    Greetz
    DSL

    ReplyDelete
  2. Super !!

    Der fehlende Neujahrsgruß (wie eingangs bemängelt) ist hiermit auf jeden Fall vergessen gemacht.

    Vielen Dank

    ReplyDelete
  3. Ich kann mich nicht entscheiden zwischen Kelly Clarkson und Fergie... :-(

    ReplyDelete
  4. Hello,
    All my votes go to Stacey Ferguson.
    She has beautiful long toes.
    Big feet too.
    Second comes Kate Perry.
    I love the longer second toe !

    ReplyDelete
  5. Du bist nicht dabei? KOMISCH! ;)

    ReplyDelete
  6. schwierige entscheidung, aber ich habe für taylor swift gestimmt^^
    die gute ist im moment ja auch vorne mit dabei ;)

    ReplyDelete
  7. Too much yummy feet to choose from - you really are spoiling us!

    But my vote goes to Taylor Swift. Not only is she REALLY cute but her feet are adorable. Her feet are long and narrow (my personal favourite) and her toes are perfect. But for me the soles are the best part of a girls feet and her's look so creamy soft and smooth. Your feet Karina are very similar to her's, especially the profile pictures of her feet

    Taylor Swift to win but Katy Perry comes a VERY close second!

    But if you were in that list Karina you would win hands (or feet!!) down = ) !

    ReplyDelete
  8. ^ forgot to thank you for the effort you put in to getting all of those pictures. It must have taken a long time and I'm surprised you didn't get feet overload looking at all of those images!

    ReplyDelete
  9. Also ich entscheide mich für Colbie Caillat Dicht gefolgt von Fergie.Da ich selbst auf Trample und Giantess-fetish stehe wären mir diese beiden Damen am liebsten AUF mir!! Außerdem liebe ich ein hohes Fussgewölbe bei Frauenfüsse!!

    ReplyDelete
  10. Mhh hast du dir wie immer große Mühe gegeben, sehr schöne Bilder dabei, aber ich entscheiden mich da für Fergie, finde von Ihr die Sohle eindeutig am tollsten.

    Gruß.

    ReplyDelete
  11. Oh, dass ist ja ein richtig spannender Dreikampf zwischen Katy Perry, Fergie und Tyler Swift. Ich bin gespannt, wie es ausgeht.

    Oh, Katy Perry, Fergie and Tyler Swift are leading. I am curios who will win.

    ReplyDelete
  12. How are you
    I am angry because I want to see your feet.
    I don't care about celebrity feet.

    ReplyDelete