Saturday, October 2, 2010

Celeb Feet: Ashley Jones, Kristin Bauer, Michelle Forbes, Carrie Preston and Rutina Wesley - True Blood

Und hier kommt der dritte und letzte Teil meiner True Blood Reihe. Gut ich weiß ja, dass einige mit den Celebs-Bildern nichts anfangen können. Anderen gefällt es wiederum. Mir hat es jedenfalls Spaß gemacht nach Bildern von Schauspielerinnen zu suchen, die ich noch gar nicht kannte. Und es war auch einigermaßen schwierig. Aber als Fan der Serie mache ich so etwas gerne. Viel Spaß mit den Bildern von Ashley Jones, Kristin Bauer, Michelle Forbes, Carrie Preston und Rutina Wesley.

Here is the final part of my True Blood picture show. I know that someone do not like it, when I show celebrity pictures here. But some others do like it. Well I am a fan of True Blood and I had fun to look for all that pictures. Especially for actresses I have not known about yet. Have fun with the pictures of Ashley Jones, Kristin Bauer, Michelle Forbes, Carrie Preston and Rutina Wesley.


  

Ashley Jones:

Hmm, da kennt aber niemand eine andere Farbe außer rot?
I think red is the only colour she knows?

















Kristin Bauer:




Michelle Forbes:

   





Carrie Preston:





Rutina Wesley:


      

Ich hoffe, es hat euch Spaß gemacht, all die Bilder mit mir anzuschauen!
I hope you had some fun watching all those pictures with me!

7 comments:

  1. Hat es...Danke !!
    Werd die Tage die Serie mal weiterschauen....
    Kann Dir dann noch genaueres zu schreiben !
    Greetz
    DSL

    ReplyDelete
  2. Sorry wegen den Tippfehlen die sind nicht beabsichtigt aber ich lösche das jetzt nicht und ja ich bin aufgebracht !

    Benny

    ReplyDelete
  3. Karina !! Kannst Du diese tollen Beiträge bitte löschen....

    Das artet mal wieder hier aus, weil einer Fakten nicht versteht !!
    Da kann man echt verstehen das Du aufhören willst...
    Weißt Du was....mach es !!
    Is glaub ich besser so...
    Greetz
    DSL

    ReplyDelete
  4. I like Michelle Forbes - I know her from "Escape From LA". She was also in "Star Trek".

    And I like Kristin Bauer. When I was around 15, I watched some movie, in which she was playing a stripper. And there was a nude scene with her - an interesting thing to watch if you are a 15 years old boy...


    About the pictures with the brush and the pictures of the toes in the previous topic, these are my favorite:

    http://img185.imagevenue.com/img.php?image=74048_vIMGP3366_122_424lo.jpg

    http://img254.imagevenue.com/img.php?image=74135_vIMGP3588_122_470lo.jpg

    http://img205.imagevenue.com/img.php?image=73991_vIMGP3352_122_374lo.jpg

    This is the one with the toes spread:
    http://img253.imagevenue.com/img.php?image=74091_vIMGP3584_122_350lo.jpg

    ReplyDelete
  5. Ach Leute. Ich habe keine Lust jetzt auch noch extra Arbeit damit zu haben, irgendwelche Kommentare zu löschen.
    Wenn ihr euch beschimpfen wollt, sucht euch eine andere Spielwiese.

    @Anonymous: Thank you, but you still can post comments on older articles. I get noticed about every comment, an I read them.

    ReplyDelete
  6. Danke....
    Und jetzt Bitte Beiträge zum Thema !!

    Greetz
    DSL

    ReplyDelete
  7. Hello
    How are you
    People want to see your work, feet not anyone elses.
    I have followed you to long to just look at other celebrity's feet. I dont care about celebrity feet.
    I want to look at Karina's feet.
    Contact me at studentatinsight@hotmail.com
    or mayakaja

    ReplyDelete