Friday, May 20, 2011

A Short Foot Movie

Hallo meine Lieben!

So, nach langer Zeit gibt es mal wieder ein kleines Video. Naja, eigentlich habe ich nur mal die Videofunktion meiner neuen Kamera getestet und daraus ein kleines Video zusammengeschnitten. Tolle Bilder sind mir leider noch nicht gelungen. Dass doofe an der Kamera ist, dass man andauernd den Selbstauslöser neu einstellen muss. Das ist sehr ärgerlich, wenn mehrere Bilder machen möchte. Ansonsten muss ich mich auch mit der Kamera etwas mehr beschäftigen, da meine ersten Schnappschüsse etwas farblos oder zu dunkel geworden sind. Naja ich lerne noch. Mit dem Videoergebnis bin ich jetzt auch noch nicht so ganz zufrieden. Aber schaut es euch einfach mal an.
Notiz an mich: Füße öfters eincremen. Die gehen ja an manchen Stellen gar nicht ;)

Viel Spaß und ein schönes Wochenende!
Eure Karina


Hello my dear friends!
After a long long time I present you today a video. Ok, I just made this video to check the video mode on my new camera. I have not found out yet how to make good pictures with this new camera. And it is a bit sad that I have to adjust the automatic release for every single picture. My first pictures went not very well, but I am learning all the functions. The video is also not so great. But just watch it.
And I should use more often lotion on my feet. I do not like how they look in some parts of the video :)

Enjoy the video and I wish you all a great weekend.
Your Karina






28 comments:

  1. Ok...I will do it 4 ya !!
    I got many Bodylotion in the Bathroom...

    Very sweet Video, but i dont find the parts on your feet, who needs lotion ??

    DSL

    ReplyDelete
  2. Mir gefällt die Quali von der Kamera. Macht gute Videos. Daher beide Daumen hoch für das Vid. Super gemacht ! :D

    lg Chris

    ReplyDelete
  3. finde ich auch... - das sieht doch schon ganz gut aus !! Bildschärfe,Kontrast alles da...
    prima!

    Lg Peter

    ReplyDelete
  4. P.S. ...beim Füsse eincremen würde ich mich gerne anbieten Dir dabei behilflich zu sein... ;-)

    ReplyDelete
  5. Danke Euch! Naja ich finde es doch etwas pixelig und an manchen Stellen etwas rotstichig. Vielleicht liegt es auch am weißen Hintergrund.

    @DSL: Ich meine da die Szene, wo ich auf die Zehenspitzen gehe, da finde ich die Haut doch etwas faltig. Aber ich glaube, da kann man nichts machen! Many kisses dir auch ;)

    --------------------------------
    Thank you. About the quality: I think there is too much red in in the video and it is showing to many pixel artifacts. And I think a white backround was not a good choice.

    @DSL: I do not like the scene where I go on my tippy toes, i do not like the wrinkles!

    ReplyDelete
  6. Vielen Dank für die mühe mit dem Video und das du uns hier so liebevoll versuchst "bei laune zu halten" ! :-)

    Ich finde das Video sehr schön und mir kam so manch erotischer gedanke als die Beine in der Luft hin und her schwangen. :-)

    Schade das es so wenige meinungen zum michelle rodriguez beitrag gab.

    aller liebste Grüße

    der Benny :-)

    ReplyDelete
  7. Danke Benny!
    Tja, mit den Celebsbildern halte ich mich ja eh etwas zurück, aber die meisten akzeptieren hier anscheinend keine anderen Füße außer meine. Ich dachte auch, dass es meine Leser interessieren könnte, was mir so gefällt.

    Aber jetzt, pssst, nur unter uns. Ich mache das mit den Celebs auch aus dem Grund, weil ich unersättlich bin und noch mehr Leute auf meine Seite ziehen möchte. Gib mal "michelle rodriguez feet" bei Google ein und du siehst, dass ich da aktuell hinter WikiFeet auf Platz 2 bin.
    Aber wie gesagt, nicht weitersagen ;)

    Aber noch mal ganz ehrlich. Ich habe extra noch weiter recherchiert, da z.B das Mouspad auch aktuell noch nicht so viele Bilder hatte. Meine Celeb-Posts sind nicht einfach ein schnelles Copy&Paste von anderen Seiten, sondern alles Handarbeit. Daher, naja, wirklich schade!

    ReplyDelete
  8. The video is very nice, with many positions of the feet, and with dangling and wiggling of the toes!

    "I do not like the scene where I go on my tippy toes, i do not like the wrinkles!"

    Why don't you like them? It's normal to have some wrinkles on your feet, it's not like there is something wrong with them( the feet ).


    "And I should use more often lotion on my feet. I do not like how they look in some parts of the video :)"

    Sometimes your feet look very little and cute, other times they look almost ugly. I think this is from the camera. I know that your feet are not the smallest, but the camera makes them look way bigger on some pictures.

    I've never liked your soles very much, but... I must say that they look really, really soft... I'm still sure it would be a nice sensation to touch them and kiss them :)

    And you don't need lotion... As I said, your feet are already soft. Some of the softest feet I've seen over internet.

    ReplyDelete
  9. @Anonymous: thank you for your open criticism. It is interesting to hear from your point of view.
    Yes my feet are big. But from some angles they look even more bigger. I think that this camera is more extreme in making things in front bigger than the backround. I also had to zoom in, because without zoom, you would have seen my whole country and not my feet. Those new cameras have such a wide angle.
    But thank you. I like when people write their opinion. And thank you for the "softest feet you've ever seen".

    ReplyDelete
  10. "@DSL: I do not like the scene where I go on my tippy toes, i do not like the wrinkles! "

    You are so crazy !!
    Thats a part of YOU !!
    No lotion can fight it away ! But i can try it with Kisses !!

    DSL

    ReplyDelete
  11. @DLS: Oh, we women are always insecure about our problems. That is why i just said that. People want to know more about me and that is why I also like to say that my feet are too big and broad and I do not like the wrinkles! I am not the "hey, look at my perfect feet!" girl. I am here for all that concerns feet. And I would not change my feet for a pair of much younger starlets feet, deformed by unconfortable shoes...haha!
    No, I just talk about my feet the way I see them.

    ReplyDelete
  12. omg! your new cam is great, the shots from all angles are crisp and clear. I love how you spread your toes and how you move your soles. All your poses were so beautiful and fun. I can watch this movie forever!!!!!!!!!!!!!!! you are so awesome, i wish i could lick between your toes.*sigh*

    ReplyDelete
  13. @ninjastorm: Thank you! Maybe I will do some more longer scenes next time. But I do not want to promise anything. This was just a test!

    ReplyDelete
  14. KarinaDreamer:
    "Thank you for your open criticism. It is interesting to hear from your point of view."

    You are welcome...

    KarinaDreamer:
    "Yes my feet are big. But from some angles they look even more bigger. I think that this camera is more extreme in making things in front bigger than the backround. I also had to zoom in, because without zoom, you would have seen my whole country and not my feet. Those new cameras have such a wide angle."

    I really think it's the angles that make your feet
    look big, not the camera. Look at these pictures:

    http://img222.imagevenue.com/img.php?image=39535_vIMGP3432_122_936lo.jpg
    http://img7.imagevenue.com/img.php?image=39522_vIMGP3426_122_524lo.jpg

    Here your feet look very big. And another picture, from the same set:

    http://img250.imagevenue.com/img.php?image=39592_vIMGP3453_122_154lo.jpg

    On this picture, your foot looks very gracious and elegant,
    while on the other two pictures, your feet don't have this
    elegant, feminine look. They look large and broad.

    These pictures are from the same set, so I guess you have made them
    with the same camera. Only the angles are different, so I definetly
    think it's the certain angles that make your feet ugly.


    KarinaDreamer:
    'And thank you for the "softest feet you've ever seen".'

    You are welcome again... Although I don't know why this impressed you
    so much, you most likely hear this all the time.
    But your feet really are one of the softest I've seen. Softness is very
    important for girls feet! :)

    Just look at these pictures of your feet,
    http://img31.imagevenue.com/img.php?image=40986_fvIMGP3391_122_92lo.jpg
    http://img143.imagevenue.com/img.php?image=77793_0karina_wall1005_122_573lo.jpg

    ReplyDelete
  15. Mouspad war ich schon länger nicht mehr unterwegs muss ich gestehen ! Aber ich hab auch so in letzter zeit wenig zeit gehabt drum hab ich mich auch erst wieder bei Madame Rodriguez wieder eingeklingt weil ich auch ein Fan von ihr bin.

    Und ich versuch ja auch zur zeit mich mehr einzubringen und weniger rumzustänkern.

    Der Benny :-)

    ReplyDelete
  16. KarinaDreamer:
    'And thank you for the "softest feet you've ever seen".'

    You are welcome again... Although I don't know why this impressed you
    so much, you most likely hear this all the time.
    But your feet really are one of the softest I've seen. Softness is very
    important for girls feet! :)

    I do not hear that all the time. And if someone shows me examples where me feet look better or worse, it is a compliment that counts more. And as I can see you take more time to look at all of my pictures. So, your compliment means a lot for me.

    But do you say that i should not show my soles again? I like the pictures you have mentioned. Well, I have to live with it that I have big and broad feet. And the camera does also its own thing.
    And it would be wrong to show my feet just from the best angles.
    But again, I like your comment. Thank you!

    ReplyDelete
  17. I can not English xD

    Der Benny :-)

    ReplyDelete
  18. KarinaDreamer:
    "But do you say that i should not show my soles again? I like the pictures you have mentioned. Well, I have to live with it that I have big and broad feet. And the camera does also its own thing.
    And it would be wrong to show my feet just from the best angles."


    I am not saying that you shouldn't show your soles, sweet girl :)

    First of all, I don't like soles very much in general, so my opinion about your soles is biased.

    You say that you like the pictures I have mentioned... Well, I generally like smaller feet more. On the other hand, I saw that in many of your writings, you say that you prefer bigger feet... Maybe that's why I don't like some pictures, while you think they are nice. We have different taste for how feet. :)


    Another thing... With giving these pictures as an example, I wasn't trying to say that you have ugly soles and you shouldn't show them...

    As i said, I'm not a big fan of soles, these are some pictures of your soles I like a lot,
    http://img144.imagevenue.com/img.php?image=06803_karina_outdoor_sky_122_140lo.jpg
    http://img178.imagevenue.com/img.php?image=53602_vIMGP3389_122_460lo.jpg
    http://img225.imagevenue.com/img.php?image=06784_karina_outdoor_grass12_122_977lo.jpg
    http://img288.imagevenue.com/img.php?image=61838_Karinafeetmix004_122_78lo.jpg
    http://img258.imagevenue.com/img.php?image=93409_IMGP0014_122_338lo.jpg
    http://img240.imagevenue.com/img.php?image=93876_IMGP0045_122_135lo.jpg


    I gave the previous pictures as an example of how the camera and the angles can give a false impression of how something looks. It's like when after a party, you are reviewing the pictures, and there are pictures, on which you look good, and pictures, in which you don't... The fact, that you don't look good on a few of the pictures doesn't mean that you shouldn't show your face anymore :)

    ReplyDelete
  19. p.s.

    KarinaDreamer:
    "I do not hear that all the time. And if someone shows me examples where me feet look better or worse, it is a compliment that counts more. And as I can see you take more time to look at all of my pictures. So, your compliment means a lot for me."


    You are very sweet, thank you...
    I sincerely hope that you will still be the same,sweet girl you are now, even when you start hearing these compliments all the time :)

    ReplyDelete
  20. 4 some Pics of this Video, take a look @ this side:

    http://feetback.yooco.de/forum/t.4384002-ein_tribute_zu_karina039s_neustem_video_.html

    Greetz
    DSL

    ReplyDelete
  21. Dear Karina,

    Thanks for your new video, your beautiful feet look amazing (as always). Gotta say that, I especially love your feet and your soles look also great! Please go on showing them ...

    Thanks again, kisses for the soles. :)

    ReplyDelete
  22. Das Video ist wunderschön. Und deine Füße in Bewegung zu sehen nach so langer Zeit ist einfach traumhaft.
    Du musst dich auch nicht herablassen, wann deine Füße besser oder schlechter aussehen. So wie ich dich kenne, sagst du ja auch selber, entweder gefallen deine Füße oder nicht. Entschuldigungen für falsche Perpektiven hast du nicht nötig. Wenn jemandem deine Füße von links oder von oben gefallen, dann müssen sie ihm auch von rechts oder von unten gefallen. Es sind die selben wunderschönen Füße.
    Also degradiere dich nicht selbst. Dass du Kritik verträgst finde ich toll. Aber pass dich nicht zu sehr an.
    Deine Füße sind aus jedem Winkel her betrachtet schön. Und wer es nicht kapiert, wie Kameraperspektiven täuschen können, ist selber schuld. Aber dieses "hier sind deine Füße schön und hier häßlich" finde ich ziemlich anmaßend. Ja schon fast eine Beleidigung. Dann hat der Typ einfach keine Ahnung von Photoraphie oder er spielt sich nur auf. Vielleicht sollte er mal ein Beispiel geben, was für Füße er toll findet und was seine Grundlage für seine Kritik ist. Vieleicht sollten sich die Leute hier auch mal einen festen Nickname zulegen. Wie soll man denn unterscheiden, wer hier was schreibt.
    Also ich liebe was du hier machst.

    ReplyDelete
  23. Danke, aber degradieren würde ich das nicht nennen. Und anpassen schon gar nicht. Sonst würde ich ja jeden Blödsinn machen, der hier von mir verlangt wird. Ich mache immer nur was ich gerade will.
    Was ich mit meinen Antworten zeigen wollte, war dass ich eben kritikfähig bin und dass ich durchaus manche Sachen verstehe.
    Klar ist es etwas komisch zu sagen, nur aus dieser Perspektive sehen deine Füße toll aus. Vielleicht sagen solche Leute auch zu ihrer Freundin: "Nee, leg deine Füße da rüber, aus dieser Perspektive sind sie häßlich". ;)

    Ein fester Nick wäre nicht schlecht. Ich weiß manchmal auch nicht mehr mit wem ich hier rede...

    ReplyDelete
  24. i love the fact your video shows your feet from all angles, it is cool for me as an artist because some people only take one type of shot, but you are nice enough to show us your feet from every angle and that inspires me to keep trying to draw feet. It is so hard to find pictures of feet from so many views. As always you rock. Fantasy.

    ReplyDelete
  25. Very nice feet. I like the big toes. Overall your feet have a nice size and shape.

    ReplyDelete
  26. Hey Karina wie geht es deinen Füßen? Ich hoffe gut. ;)
    Deine Videos faszinieren mich immer wieder aufs neue!!! Wurden deine Füße eigentlich schon einmal abgeleckt oder geküsst? Ich würde das gerne mal bei deinen machen. Ziehst du eigentlich Ballerinas an wenn ja schwitzen deine Füße wenn du in Ballerinas bist? Ich liebe nähmlich Ballerinas über alles!!! Wann kommt dein nächstes Video vielleicht kannst du da ja mal mit deinen Ballerinas (falls du welche anziehst) ein wenig rumspielen und langsam ausziehst weil ich den Mädchen in meiner Klasse immer so gerne zuschaue wie ihre Fußsohlen zum vorschein kommen.

    Liebe Fußige Grüß,
    Leon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo und danke dir Leon.
      Ich kann dir leider nichts versprechen, wann es ein neues Video geben wird.

      Delete