Monday, October 29, 2012

Halloween Soon...

Hallo zusammen!
Ich weiß ja nicht, wie ihr zu Halloween steht. Also ich mag gruselige Stimmung ganz gerne. Ich bin aber nicht jemand, der das jetzt groß feiert. Aber so mit Freundinnen Horrorfilme schauen oder ganz alleine (noch gruseliger), das hat was.
Den größten Spaß habe ich allerdings, wenn ich meine Halloween-Fuß-Bilder mache. Da kann ich einfach mit verrückten Ideen experimentieren.
Und falls Ihr Euch schon einmal für Halloween in Stimmung bringen möchtet, dann schaut Euch doch einfach mal meine alten Halloweenbilder an, falls Ihr sie noch nicht kennt.

Karina's Halloween-Füße I
Karina's Halloween-Füße II
Karina's Halloween-Füße III


Hi my dear friends!
I do not know if you like Halloween. Here in Germany it slowly got bigger since the last 10 years. But I do not celebrate it so much. But I like the spooky mood. So maybe I will watch some horror movies with some friends or alone (much more scary). But what I like most about it, is to make my Halloween Foot Pictures. There I always can experiment with totally crazy ideas.
So, if you want to get in the mood for Halloween, have a look at my old Halloween Foot Pictures.

Karina's Halloween-Feet I
Karina's Halloween-Feet II
Karina's Halloween-Feet III

No comments:

Post a Comment