Thursday, August 22, 2013

Karina's Feet Classics - My Oiled Soles

Hi!
Wie ich euch ja bereits schon erzählt habe, habe ich beim Aufräumen ein paar ältere Sachen auf meiner Festplatte gefunden. Wie zum Beispiel folgendes Video. Es wurde leider mit meinem alten Youtube-Channel gelöscht. Die Qualität von meinem damaligen Fotoapparat war nicht sonderlich gut und ich habe versucht, das Video etwas aufzuwerten. Viel Spaß beim Anschauen...

Hi!
Some days ago I told you that I found some old stuff on my computer. Today I want to show you this old video of my feet. It has been deleted with my old youtube-account, but I would like to show it to all my new viewers. It has been made with my old camera, but I tried to enhance the quality a bit.
Enjoy the video....












PS: Ich bin jetzt erst einmal ein paar Tage weg. Also nicht wundern, wenn ich nicht auf Nachrichten reagiere. Das mach ich dann alles, wenn ich wieder da bin. Ich habe aber ein paar automatische Updates für euch schon vorbereitet.

PS: I am away for some days, but I prepared some updates for you in the meantime. So do not wonder if I do not reply to your messages.  I will reply when I am back.

40 comments:

  1. Die ölige Zehengymnastik, ein glitschig-flexibles sexy Fußvideo ! :-D

    Schade das es keinen Sound hat, ansonsten schön anzusehen ! ;-)

    Und de rFantasie kann man dabei auch freien lauf lassen.

    Der Benny :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sorry, Sound war leider nicht mehr dabei. Aber ich glaube, dass so eingeölte Füße nicht sonderlich viel Geräusche machen.
      Danke dir, dass es dir trotzdem gefallen hat.

      Delete
  2. sieht aus als würden deine Füsse einem zuwinken....grins

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...und sie winken dir weiterhin zu....den ganzen Tag lang...

      Delete
  3. Ich finde deine eingeölten Füße super sexy!!!
    Danke für das schöne Video!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank! Ich frag mich gerade, wie alt du warst, als ich das Video gemacht habe *hihi*

      Delete
  4. Öl finde ich immer schön an den Füßen. Damit kann man viele Sachen machen ;)

    Danke für das Video und deine schönen Füße! Wir werden es uns das Wochenende über sicher noch öfters mal anschauen und genießen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke Euch! Ich hoffe ich konnte mal wieder etwas Anschauungs-Material für Euch bieten, hihi. Es freut mich immer, wenn ich euch inspirieren kann.

      Delete
  5. thank you for this video. your feet are amazing. your soles are so soft and the oil makes them very sexy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you too. It is a pleasure for me that you like this video and my feet.
      Kisses!

      Delete
  6. Do you mind making another my soles with oil video and with a lot of toe cuttling.

    ReplyDelete
  7. OK if you do it would be really cute Karina you have really cute toes :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Hey Karina I'm a little shy to ask this but I don't know if you remember this part in your old soles with oil video but if you don't it's the exact time between 4:00 and 4:03 but my favorite part was when you slid your right first 2 toes on your left big toe that was soo cool how did you do that so easy was it the oil?

    ReplyDelete
  10. Hey Seth,
    I know that is somthing cool and I like it too. Because I like to play with my feet.
    But please do not request a new oil video all the time. I like it to make people happy but I also have a life and I cannot fulfill all the whishes at once.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  11. Hey karina I red your other comments I understand I'm so sorry for asking every day just talk about other feet stuff IS THAT WHAT YOU MEAN ? Hope I didn't make you mad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No I am not mad about that. But you always doublepost your questions everywhere.
      If I do not answer, give me some time. Not 24 hours around here.

      Delete
    2. OK sorry when I post something it automatically sends it twice sorry but I mean to send it
      once

      Delete
    3. Ok. I understand it. No problem.

      Delete
    4. What did you mean you play with your feet?

      Delete
    5. Sometimes I touch my feet. Somtimes I rub my feet one to the other. Stuff like that.
      Question closed. No further questions.

      Delete
    6. Why not more questions why would you say that ?? I thought you like to talk on your blog

      Delete
    7. I like to talk on my blog. And it is ok, if someone has some qustions.
      But you always ask the same questions over and over again.

      Delete
    8. Sorry I'll ask different questions and queating every now and then is that ok karina?

      Delete
    9. This comment has been removed by the author.

      Delete
  12. I was just wondering did you slide your second toe on your big like that so smoothly was it the oil all I'm asking?

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Oh ok cool was it comfortable when your second toe slid on your big toe?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete