Friday, December 13, 2013

Karina's Feet Classics - Socks and Barefoot

Ach, und wenn ich schon die alten Socken ausgegraben habe, nein, ich meine die alten Socken-Fotos von letztem mal, da habe ich auch noch ein schönes Video entdeckt.  Schuhe-Socken-Barfuß...das ist doch für jeden was.
Ich hoffe der Re-Upload gefällt allen, die das Video noch nicht kennen, und allen die es vor Jahren schon einmal gesehen haben.....

Oh, we had my old sock picture set this week. I also found an old video on my harddisk. Shoes, socks, barefoot. I think there is something for everyone in this (old) video. I hope everybody who does not know the video likes it. And I hope that everybody who knows it from past times is happy about the re-upload....













10 comments:

  1. Karina,

    I remember this video from "the old days." It is an absolute classic. Thanks so much for sharing it with us again!

    Barefoot Sorority

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you too. And thank you for being such a long time friend!

      Delete
  2. Hallo Karina!
    Das Video finde ich wirklich schön. Mir gefällt, wie deine Füße so schön miteinander spielen. Einfach süß!
    Danke dir! Ich finds immer gut, auch mal ältere Sachen von dir zu sehen.
    Vielen vielen Dank!!!!!

    ReplyDelete
  3. Schöner Socken-Strip mit deinen niedlichen Füsschen. Man kann sich gut vorstellen wie sie nach so einem Auftritt riechen :)

    LG
    Michael

    ReplyDelete
  4. beantwortest du eigentlich noch mails ?

    ReplyDelete
  5. I absolutely LOVE this video, the way you stick your toes in my face while taking your socks off, then the wiggling and spreading...WOW!!! I would kiss and suck on each and every beautiful toe, Karina! I love you, thanks so much for reposting this!!!!

    ReplyDelete