Friday, April 4, 2014

Karina presents: Suzi Soles (Update)

 Hallo zusammen! Heute bin ich mal wieder richtig stolz, euch so wunderschöne Füße zu zeigen, die dazu auch noch zu einer so netten Person gehören. Ihr Name ist Suzi Soles und sie zeigt ihre schönen Füße gerade einmal seit über einem Monat auf Youtube. Nicht nur sehen ihre Füße einfach superschön aus, nein, ihre Videos sind auch noch von richtig guter Qualität. Zudem hat sie mir auch sofort zurückgeschrieben, als ich sie fragte, ob ich ihre Videos hier zeigen darf, und mir auch dazu noch eine kleine Einleitung über sich selbst mitgeschickt. Ich denke, ihr werdet sie auch lieben...

Hi! Today I am very proud to present to you the beautiful feet of a very very nice woman. She is showing her feet on youtube since barely more than one month. Her Name is Suzi Soles and there are three things I like about her. 1. Her beautiful feet. 2. The amazing quality of her videos. 3. That she was so nice and immediately aswered my email and also wrote me an introduction about herself. I bet you will love her too.....







Picture Credit: Suzi Soles @ Instagram


Suzi introduces herself:
Hi, I'm Suzi! I started making videos of my feet for YouTube just for fun after I found out that my boyfriend has a foot fetish. He was so embarrassed about it, but I was excited. I've always thought that foot fetishists are normal human beings, and as it turns out, foot play is a lot of fun. I'm really glad he introduced me to this world. We decided to put up a video on YouTube to see how people would react - and so he could have constant access to a video of my feet ;) The response has been enormous; I can't believe how many people like my feet! I'm really glad to share and I love to hear how much people enjoy my videos. Thanks for supporting me! :)


Suzi stellt sich vor:
Hi, I bin Suzi! Ich habe damit angefangen, Videos von meinen Füßen für Youtube zumachen, als ich herausgefunden hatte, dass mein Freund einen Fußfetisch hat. Ihm war das so peinlich, aber ich empfand das als richtig aufregend. Ich habe mir schon immer gedacht, dass Fußfetischisten ganz normale Leute sind. Und wie sich herausstellte, machen diese Fußspielereien auch wirklich richtig Spaß. Ich bin wirklich froh, dass er mich mit dieser Welt bekannt gemacht hat. Wir entschlossen uns dazu, ein Video auf Yotube zu stellen, um zu sehen, wie die Leute reagieren würden. Und natürlich auch, damit er dauerhaft Zugang zu einem Video von meinen Füßen hat;)  Die Resonanz war überwältigend. Ich kann es gar nicht glauben, wieviele Personen meine Füße mögen! Mir gefällt es wirklich, dies mit anderen zu teilen und ich liebe es mitzubekommen, wie sehr meine Videos den Leuten Freude bereitet. Danke für die Unterstützung! :)


Picture Credit: Suzi Soles @ Instagram


------------------------------

LINKS:
Suzi Soles @ Youtube
Suzi Soles @ Instagram

------------------------------


And now....here are some examples of Suzi's fantastic Videos:










Karina's personal note:
Thank you Suzi! It is really great to have you here on my blog. I love your open-minded view, like you wrote in your introduction. I also like your aesthetic and beautiful way how you show your feet in your videos. You do a great job for all the people who like feet and also for the public acceptance of all that feet related things. And special thanks to your boyfriend (I think he holds the camera) and that he is not jealous that we all are allowed to see your feet too. Thank you, Suzi! You are a very lovely person.



--------------------------------------------------------------------

Update:

If you want to know more about Suzi, you should watch her Q&A video. It is very interesting. I really like what she says during the end about her relation to her viewers, about comments, and about she likes to be treated. It is exactly how I feel and I could not say it any better.

Wenn ihr mehr über Suzi erfahren möchtet, dann schaut euch bitte ihr neuestes Frage&Antwort-Video an. Ich kann es nur wärmstens empfehlen. Vor allem das Ende hat mich sehr berührt, als über ihre Beziehung zu den Zuschauern, über Kommentare und Mails, wie sie gerne von den Leuten behandelt werden möchte, und was die Leute nicht in ihr sehen sollten, spricht. Das ist wirklich exakt, wie auch ich die Dinge sehe und ich könnte das nicht besser ausdrücken.







7 comments:

  1. @Suzi: I like your videos. You have very beautiful feet with so soft soles!!! I read your introduction and I think that you are a very nice person. You do a very good job with your videos! I love them and your feet! Thank you that you are doing this.
    Greetings from Germany,
    Alex

    @Karina: Danke für diese großartige Neuentdeckung. Suzi scheint ja richtig nett zu sein. Toll, dass sie auch noch eine Widmung für deinen Blog geschrieben hat. Ich würde ja noch gerne mehr über sie erfahren. Machst du vielleicht noch ein Interview, wenn es nicht zu zeitaufwändig für dich ist? Ansonsten vielen lieben Dank, du bist die Beste!
    Alex

    ReplyDelete
  2. Oh Karina,da hast Du ja ein echtes Leckerchen entdeckt !! Ich finde Suzi sehr sympathisch weil Sie offensichtlich ein unverkrampftes natürliches Verhältnis zu Ihren Füssen hat und auch zu den Leuten die Füsse lieben.

    Sie selbst ist vollkommen natürlich aber trotzdem sehr hübsch - wie sagt man so schön: a natural Beauty !!
    Mir gefallen Ihre Fusssohlen,die sehen wunderbar weich aus. Genauso muss es ja auch sein !!

    vielen Dank fürs teilen,Karina
    lieben Gruß
    Peter

    ReplyDelete
  3. Hey Karina, Suzie...the content you provide is way above the standards of an amateur hobby. I really love the naturality in your videos Suzie, great job! Your feet definately count to some of the most beautiful I have ever seen.

    And kudos to you Karina, you really have a good eye for talented people! :)

    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  4. Suzi is an amazing girl! Thanks for sharing her links with us, Karina!

    Barefoot Sorority

    ReplyDelete
  5. Wow, Suzi is amazing.
    I instantly fell in love with her. She is such a natural beauty and she has very beautiful feet.
    I liked the Q&A video. It is great to see that Suzi is such an intelligent and lovely person. I like it how she talks about feet and foot fetish.
    Other girls can only show their feet and say something like "You like my stinky feet?" etc. But Suzi's words are so touching and intelligent. She is the best new discovery, since I met Karina and her blog. I wish her all the best and a great time. And I hope that she will never dissapear.

    We really need more women like Karina and Suzi. The foot fetish scene needs more natural and lovely ladies like you two! Then nobody would say anymore that foot fetish is creepy. You both are doing a great job!

    ReplyDelete
  6. Ich habe mir jetzt das letzte Video angesehen. Und auch wenn ich nicht alles genau verstanden habe, bin ich echt überwältigt, was für eine herzliche Person Suzi ist. Wie sie so offen und natürlich über Fußfetisch spricht. Das ist wirklich außergewöhnlich.
    Sie ist eine ganz ganz tolle Frau!

    Suzi, you are wonderful!!!

    ReplyDelete
  7. Hi Suzi, we are a couple who love feet too. It is great that Karina intoduced us to your videos. We both love your feet. But we love you as a person too. It is great what you said about feet and footfetish in your video. We wish you all the best and we hope to see more from you in the future. We also hope that you maybe show up again on Karina's Blog. She is the loveliest feet showing women here in Germany and we think that through her blog you now have a lot of fans from Germany.
    We love you and we hope we hear more from you.

    Das Fußpärchen from Germany


    Danke Karina für diese tolle Neuentdeckung. Suzi scheint ja wirklich sehr lieb zu sein und ganz anders als andere Frauen, die ihre Füße im Internet zeigen. Sie ist wirklich charismatisch und natürlich. So wie du! Danke Dir!

    ReplyDelete