Saturday, November 15, 2014

Karina presents: Sophie Mae Williams

Hallo zusammen!
Heute freue ich ganz besonders, denn ich darf euch heute zum ersten mal skandinavische Füße auf meinem Blog präsentieren. Bitte begrüßt mit mir Sophie aus Schweden. Sie hat nicht nur wunderschöne Füße, sie macht ihre Fotos auch noch in so hoher Qualität, dass ich fast schon neidisch werde. Ich habe mich aber auch mit ihr ausführlich unterhalten und sie ist so eine liebe Person und hat mir auch extra etwas persönliches für meinen Blog geschrieben...

Hi my dear friends!
Today I am really excited, becauseit is a premiere for my blog to show you some original scandinavian feet. Please welcome Sophie from Sweden.  She has very beautiful feet. But she also takes great high quality pictures, and that is what I like most. And of course, she is a lovely and open-minded person. I talked to her and she wrote me something for my blog.....








"Hi I am sophie-mae im am 28 years old, 5ft 7ins tall, size 8 in clothes and size 8 in shoes. I never used to understand why men & women used to look at my feet when I was wearing flip flops in summer or shoes that showed my toes when going out round the pubs etc. I found this very strange really when I was younger, like early 20's until I got with a guy who had a foot fetish, he explained to me what it was about and why people would have a sneaky peek at my feet when we were out. so as I got older I used to pay more attention to my feet, making sure my nails were always painted and smart, my feet were well moisturised etc. then I started taking photos of my feet in my shoes, diff colours on my toes, etc to see what people thought it seems I had a great response to my photos. I found out in the end I like a lot of different situations where my feet are involved, I love them rubbed, kissed, licked, love walking on the beach barefoot, and feeling mud squish up between my toes. all I can really is if you like feet do not be ashamed of it, as it can cause some very sexy situations to occur, me and my fiancé had gone for a drive down the quiet lanes this one time in summer was a lovely warm day, I stopped the car and we went for a little walk across the fields, came back an hour or so later, my feet were very sweaty at this time, I had red nails with my white flip flops on, we got back in the car to go for another drive around but as I turned the key the engine would not start, I keep trying and trying, my fiancé finds this very sexy watching me struggling and my feet in the car, so he grabs my left leg and starts to rub it, then works his way down to my feet, starts sucking and licking my toes as im still trying to start the car, this turns me on soo much, and one thing leads to another and we end up having sex in the car, I can honestly say what an experience that was, I like to tease guys with my feet & shoes because I remember that day so well, started off as a normal day and turned into something unforgettable."





image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host


Links:
http://sophie-mae-williams.deviantart.com/

3 comments:

  1. das vorletzte Bild ist einfach super !! eine tolle Ansicht,genauso mag ich es !
    viele Grüße auch an Sophie-mae

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke Dir Peter!
      Freut mich, dass wenigstens einem diese Fotos gefallen haben!
      Obwohl gefallen haben sie wahrscheinlich Vielen und ich hoffe, dass sie alle fleißig bei Sophie-Mae bei Deviantart kommentieren.
      Ich möchte einfach noch viel mehr Werbung für all die fußzeigefreudigen Frauen machen, die vielleicht niemand auf dem Schirm hat.

      Delete
    2. ich denke schon das die Fotos einigen gefallen,aber dadurch das hier auf deinem Blog kaum noch Aktivitäten sind schauen natürlich auch viele Leute nur noch unregelmäßig oder gar nicht mehr rein....

      Es gibt sicherlich viele Mädels mit wunderschönen,zeigenswerten Füssen,aber wie Du schon ganz richtig bemerkst,-die kann man gar nicht alle "auf dem Schirm haben",weil es dazu einfach zu viele Fussforen bzw. Fussbilderplattformen gibt.(Reddit/feet,Deviantart,Fussphantasie,The Mousepad usw...)

      was mir an deinen Vorstellungen immer besonders gefällt ist das Du auch Kontakt zu den Fussmodellen pflegst und so meistens immer etwas über Sie berichten kannst.

      Ich finde es interessant etwas über die Fussmodelle zu erfahren,z.B. wie sie zu dem Fetisch kommen,warum sie gerne Ihre Füsse zeigen usw.Dadurch sind deine Vorstellungen oder Interviews etwas Besonderes,da es nicht nur irgendwelche "anonymen Füsse" sind,die hier gezeigt werden .

      Delete