Thursday, December 31, 2015

Happy New Year

Hi my dear friends!

Long time no see ;) I know that a lot of people check out my blog on a regular basis hoping there would be anything new. And I know that there must be a lot of new visitors who maybe saw some of my pictures elsewhere on the internet.
To all of you: I want to wish you, your family, your loved ones a happy new year! And I hope I can give you something back with this posting.
Have a great year 2016!!! My best wishes for you!!!
Some more thoughts, pictures, and GIFs after the break....




Happy New Year everyone!!!


Some thoughts about last year:
Is is sad but true that my last blog entry is from July. I do not want to apologize for that or want to go into details about my absence. Life is always full of changes and surprises. Good and bad ones. I did not lost my passion for feet nor did something terrible happened to me. I just noticed that I do not have so much time to invest in my blog or taking pictures or do videos.
And the hardest thing is to keep contact with all of you. I am sorry that I did not reply to mails lately. But I read them all and want you thank you for your support.
I don't know how to explain myself. I just want to take pictures the time I want to or write something when I like to do so. I also do not know if I should close this blog and turn my activities to DeviantArt.
Well who in the hell knows?

But now we have to celebrate the new year, don't we?











You see how my feet are shaking. Well first of all it is very difficult to keep the smartphone between you toes. And second, I was very excited to shoot new feet pictures after such a long time....






It is really not easy...I can tell you ;)









Have a wonderful New Years Day where ever you celebrate!!!










And for everyone who hates GIFs....here are some pictures:


image host image host image host image host image host image host

Happy New Year!!!

Kisses, best wishes and everything else for you!
 Your Karina.

PS: Ganz liebe Grüße auch an das deutsche Mauspad, deren Moderatoren zwei Bilder von mir in ihrem wunderschönen Weihnachtsspecial verwendet haben. Dankeschön! Zum Thread 


16 comments:

  1. Hey Karina! I love everything you do. Is there any way you can post your tickling video that you did on YouTube a few years ago? I have been looking everywhere for it and I can't find it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do not know where to upload it.

      Delete
    2. Is there any way you can upload it to Dailymotion or YouTube? Or Google+? I would greatly appreciate it. It is still my favorite video you have ever done and I would love to be able to see it again!

      Delete
  2. She is alive !
    And she has a smartphone and displays that with her feet !

    That makes me happy and horny simultaneously !

    Der Benny :-)

    ReplyDelete
  3. hallo Karina,
    na das nenne ich ja Gedankenübertragung....:Ich wollte dir gerade eine persönliche mail mit Grüßen zum Jahreswechsel schreiben und gucke vorher nochmal vorsichtshalber hier nochmal rein und da ist tatsächlich ein neuer Eintrag,womit ich gar nicht mehr gerechnet hatte....

    Also,zuerst mal auch Dir alles Liebe und Gute,Glück und Gesundheit für 2016 und das alle deine Wünsche im neuen Jahr in Erfüllung gehen mögen.

    Von deiner Idee den Blog hier zu schließen bin ich nicht begeistert,die anderen Fussfreunde sicherlich auch nicht....Deine Aktivitäten auf Deviant Art zu verlagern ist nicht das gleiche,denn dort wärest Du nur Eine von Vielen.

    Dieser Blog hier ist aber DEIN Ding,dein ganz persönliches Baby und einzigartig,genauso wie DU einzigartig bist !
    Also...überlege es dir nochmal.Ich fände es echt schade wenn diese tolle Seite irgendwann verschwinden würde!

    Ganz liebe Grüße
    von deinem Peter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen vielen lieben Dank!
      Ich habe mich noch nicht für irgendetwas entschieden.
      Danke dir aber mit einem ganz dicken Bussi!!!

      Delete
  4. Hello Karina just wanted to say Happy New Year to you too and to say i love your feet especially your smooth soles , would love to have them on my face !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. on my face please too :-)

      Delete
  5. Thank you Karina. And a Happy 2016 and Best Wishes to you.

    Chris

    ReplyDelete
  6. Endlich wieder ein Lebenszeichen :)
    Lass den Blog offen. ;)

    ReplyDelete
  7. Tut mir leid, dass ich mich erst jetzt traue das zu schreiben, aber ich muss es einfach loswerden.

    Diese Bilder waren die ersten, die ich mir voller Freude und Spannung am Neujahrstag angeschaut hab. Und deshalb bin ich wortwörtlich sehr gut ins neue Jahr "gekommen" (ich hoffe, du weißt was ich meine ;))

    Nicht falsch verstehen. Will nur sagen, dass deine Füße das erste im neuen Jahr waren zu denen ich....
    Kling alles falsch, aber für mich ist das was Besonderes und ich wollte dir das mitteilen. Bitte verstehe das als Lob. Sozusagen waren meine Gedanken als allererstes bei dir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitte, du kannst hier nichts Falsches sagen.
      Wenn dies ein besonders Erlebnis für dich war, erkenne ich dies an.
      Ich hab kein Problem damit. Und wenn du dich besser damit fühlst, sag ich einfach "freut mich" ;)

      Delete