Saturday, July 23, 2016

Kristen Stewart & Julia Roberts Barefoot in Cannes

Hi my dear friends!

I got up early today with the best intentions. I miss it really to walk barefoot on grass in nature. And after seeing that you all like my Pokemon-Go pictures so much. I said to my self: "Let's go to the park, walk barefoot, take some pictures for you and catch some Pokemon!" Then it started to rain....Damn!
But ok. Then I will do something other about walking barefoot.

Most people do not understand how great it is to be barefoot. I love it!!! But maybe it helps if some Hollywood stars also show that feet are something natural and that it is great to show them in public.
And that is why I am very proud of Julia Roberts and Kristen Stewart, being so cool to take of her shoes at the Cannes Film Festival this year.
Maybe this is a new trend? I hope so. Free these poor celebrities from those unconfortable high heels. Let them all be barefoot!!!



Julia Roberts:

image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host

Yes, I know the backstory. This was a protest because last year in Cannes some women were denied to enter some movie premieres, because the did not wear high-heels. I like what Julia did there!
But I think that she also likes to be barefoot. Somedays later she also took her shoes of after the premiere of "Mother's Day":

image host image host image host


Kristen Stewart:

image host image host image host image host image host image host

I think that she really likes it to be barefoot. She was barefoot in some photo shootings, but she also appeared barefoot in public as well.

image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host

(I already showed all of the pictures here: karinasfeet.blogspot.de/2012/12/celeb-feet-of-year-i-katy-perry-kristen.html)

-----------------

It is wonderful that some celebrities promote the fact that being barefoot is great. I hope more will join.
It is very brave to make feet more public like both of them did.
Julia and Kristen, you are great!


------------------
Questions to you:
- What do you think about walking barefoot in public?
-  Do you know some other celebrities who like to be barefoot?
- Should all celebrities do the same and take of  their shoes on the red carpet?
- Or do you prefer feet in high heels or sexy shoes?



21 comments:

  1. - What do you think about walking barefoot in public?
    Answer: If the temperatures are correct, why not. It's dirty but okay. *lol*

    - Do you know some other celebrities who like to be barefoot?
    Answer: Jessica Alba, Becky Lynch (WWE-Diva/Wrestlerin)

    - Should all celebrities do the same and take of their shoes on the red carpet?
    Answer: No

    - Or do you prefer feet in high heels or sexy shoes?
    Answer: Depending on the situation

    Der Benny :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice answers Thank you!
      Do you like to be barefoot or to walk outside barefoot?

      Delete
    2. I only like women to walk barefoot! :-)

      Der Benny :-)

      Delete
  2. Achja in Annahme das du die neuen Kommentare im vorhergehenden Pokémon-Beitrag viellicht nicht nochmal nachliest, poste ich das mal hier. Hier gibt es eine Gute Idee diesen Hype posetiv zu Nutzen. Hat nichts mit Füßen ect zu tun nur mit dem Thema "Pokémon Go", würde dir auch ne E-Mail schicken, doch ich wieß nicht ob du sie vielleicht überliest. http://de.euronews.com/2016/07/22/syrien-pokemons-beleuchten-kinderschicksale

    Der Benny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Also ich lese alle Kommentare, und auch die zu älteren Themen. Manchmal entstehen da ja Diskussionen und das finde ich gerade das reizvolle an meinem Blog.
      Danke für den Link.

      Delete
  3. Hallo Karina,

    schade dass es wegen dem schlechten Wetter nicht zu deinem Barfußspaziergang gekommen ist. Und Fotos dazu hätten mir auch sehr gefallen ;)
    Gehst du öfters barfuß draußen rum?

    Aber zum Thema:
    Ich finde es toll, wenn Frauen sich trauen barfuß herumzulaufen. Schade dass man sowas sehr selten mal sieht. Du wohnst ja in einer großen Stadt. Siehst du das häufig?

    Super auch, dass du was zu den Stars und ihren Füßen machst. Kristen Stewart hat echt super sexy Füße. Die sehe ich echt gerne. Die sehen so schön zart aus. Und dass sie gerne barfuß ist finde ich toll. Gefallen dir ihre Füße auch?

    Zu meinen derzeitigen Lieblingsfüßen (neben deinen natürlich) gehören die von Shailene Woodley. Sie läuft anscheinend auch sehr gerne barfuß und zeigt ihre Füße gerne.

    Hier ein paar Beispiele:
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1068925.jpg
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1321020.jpg
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1320975.jpg
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1635493.jpg
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1635487.jpg
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1320980.jpg
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1670427.jpg
    http://pics.wikifeet.com/Shailene-Woodley-Feet-1670384.jpg

    Sie hat so schöne lange und schmale Füße. Auch in Fotoshootings ist sie oft barfuß zu sehen.
    Vielleicht berichtest du mal über sie hier?

    Danke für die schönen Bilder! Ich freue mich schon auf weitere Specials (kann Game of Thrones gar nicht erwarten)

    Viele Grüße
    Leo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Leo,
      ich bin gerne barfuß. Zuhause eigentlich immer und auf kurzen Wegen mache ich das auch gerne. Am allerliebsten mag ich es aber in der Natur und nicht so in der Öffentlichkeit.
      Da ich das sehr entspannend finde und es auch genieße, mache ich das nicht regelmäßig. Denn man muss sich den Genuss auch etwas erhalten.

      Ja, Kristen Stewarts Füße gefallen mir extrem gut. Ich mag die Form ihrer Füße und sie sehen immer gut aus. Dass sie sie gerne zeigt ist ihr hoch anzurechnen.

      Danke für den Tipp für Shailene Woodley. Die hatte ich noch nicht auf dem Schirm. Nett zu sehen, dass sie auch so gerne barfuß ist. Und ja, ich finde ihre Füße auch sehr sehr schön.

      Delete
    2. Eine Freundin wie dich haben, die gerne barfuß ist, das wäre echt das Beste.
      Ich finds so cool, dass du dir gerne Füße anschaust.
      Dass dir die Füße von Shailene Woodley gefallen ist cool. Die sind doch einfach wunderschön.

      Was ich bisher nicht beantwortet habe, ist dass ich auch gerne barfuß bin. Ich mag auch meine Füße irgendwie ;)

      Danke nochmal dass du immer so nett antworterst. Du bist einfach großartig.

      Dein Leo

      Delete
    3. Eine Freundin wie dich haben, die gerne barfuß ist, das wäre echt das Beste.
      Ich finds so cool, dass du dir gerne Füße anschaust.
      Dass dir die Füße von Shailene Woodley gefallen ist cool. Die sind doch einfach wunderschön.

      Was ich bisher nicht beantwortet habe, ist dass ich auch gerne barfuß bin. Ich mag auch meine Füße irgendwie ;)

      Danke nochmal dass du immer so nett antworterst. Du bist einfach großartig.

      Dein Leo

      Delete
    4. Echt super, was Du so machst. Ich hät nie gedacht, dass es Frauen in Deutschland gibt die sowas machen. Deine Füße sind voll schön. Ich bin da jetzt ein echter Fan.
      Ich weiß nicht so was ich sagen soll. Bin immer noch dabei die ganzen Bilder anzuschauen.
      Leo hat gesagt, dass ich ichmich auchmal melden soll. Daher hier mein Comment.
      Danke für die sexy Füße und Grüße!

      Delete
    5. Dankeschön! Es freut mich wenn Dir das alles gefällt.
      Ich hoffe du bleibst auch hier mit dabei.

      Herzlich willkommen und viele Grüße
      Karina

      Delete
    6. Bei so sexy Füßen bleib ich natürlich mit dabei.
      Deine füße sind echt die schönsten die ich je gesehn hab.
      Du bist echt der Wahnsinn.

      Delete
    7. Oh danke Dir.
      Ich freue mich sehr auf weitere Kommentare von Dir!

      Delete
  4. Hey Karina I don't know where you went I'm really confused right now and I would love to hear from you agean and talk about feet more your feet of course just can you please respond.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No problem. But stick to the topic. Last warning.

      Delete
    2. I'm scard to ask but last warning until What :(

      Delete
    3. I just want to say that if you write a comment, you should also say something about the topic.
      You just ask a lot of questions. It is ok. But when I answer you just ask more.

      For example you asked about if I play with my feet.
      I answered that and for every answer I give you have another detailed question.
      Please think a bit about the fact, that the comments are read by all people and that you are not the only person here.
      Please understand that.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. It's just in don't understand you said I'm not the only person here your right I'm not but what does that have to do with me asking questions just between the two of us?

      Delete
  5. I love barefoot girls!
    Girls who walk barefoot are strong, self-confident and cool! And I think they like their feet and are ok with people that like feet too.
    Like you ;)

    Kristen Stewart has some amazing feet and I would give everything to see her soles too.

    Thank you very much for these amazing pictures and I hope to see you walking barefoot too.
    I am a big fan of your feet and your great blog. You have a special place in my heart because you are far more better that those "foot girls" you see all the time on the internet.

    Greetings,
    One of your biggest Fan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for sharing your opinion. I like it.
      Stay tuned, I made some more barefoot pictures.
      Thank you very much!

      Delete