Sunday, August 28, 2016

My 10th Anniversary - Your Artworks, Greetings, Dedication...Thank you so much!

KARINA'S 10th ANNIVERSARY CELEBRATE WITH US!

This is the page where I will upload your artworks, dedications, greetings, statemenst or what ever comes in mind you would like to share with me and my wonderful community for my anniversary.
If you do not know what it is all about, please read here: https://karinasfeet.blogspot.de/2016/08/my-10th-anniversary.html

So all of you who followed me through the years. Or maybe you recently discovered my blog. Everyone who enjoys my work and my pictures. I want to gather all of you here on this site. Join me and all of my friends and let's celebrate together!

Check out all the greetings, artworks, dedications and more....




In advance I want to thank all of the following persons for their nice greetings - and most of all for being such wonderful, lovely, and great friends:


From Martha (whor4cle.deviantart.com):
"I have made a gift picture for you to express all my love, respect and friendship. I hope you will appreciate it, and I hope we could really pose together and play with our feet someday in the future.
I love your work and everything you do.
Sincerely Yours, Martha"


-----------------------------------------------

From Chris (foot-portrait.deviantart.com):
"...eine Kleinigkeit zu deinem Jubiläum. Leider war ich nicht so kreativ...Das sind 10 ausgesuchte Bilder für 10 Jahre. Natürlich eins aus jedem Jahr"


---------------------------------------------------------

Solenthehedgehog
from DeviantArt wrote:
"I haven't known you long but since I first saw your feet 3 years ago I just adored them ^^ Your soft, smooth feet, your skin tone, every one of your perfect little toes and the perfect bottoms of your feet ^^ I wish I could play with your feet with my own feet and massage them and caress them all over and give them kisses and nuzzle them on my cheeks. You have so many beautiful pictures who can pick just one? But the first one I ever saw is my favorite"



---------------------------------------------------------------------------------------


Awesome & Lovely Marie:

Wow, this is just amazing and I am very very thankful. Scroll down for the English Version after the picture and and read what my best friend Marie made for my anniversary. It was such a great surprise. I never thought that she would do something like that. She is so lovely!


Das war sowas von unerwartet  und ich bin einfach sehr sehr dankbar. Knuddel dich Marie! Du bist die Beste ever! Und dann noch ein Sohlen-Bild!
Aber jetzt mal zu dem, was sie mir für euch geschrieben hat.


Liebe Karina und liebe Fußblog Freunde von Karina!
Darf ich mich vorstellen. Ich bin Marie, Karinas Freundin und auch die Marie, mit der dieses Fuß-Outing-Thema geplant war.
An mir liegt auch etwas die Mitschuld, dass das Ganze nicht entstanden ist. Darüber möchte ich jetzt nichts sagen, denn das ist Karinas Blog.
Viel lieber möchte ich etwas für Karinas Jubiläum beitragen.
Ja, sie hat mir gestanden, dass sie Fußfotos macht und ich selber habe das auch nicht so verstanden. Bis ich dann auch mal mit ihr den Blog durchgeschaut habe.
Selbst wenn ich Füßen nicht so viel abgewöhnen kann, dann finde ich aber das immer noch sehr interessant, was Karina hier betreibt.
Bisschen hat sie mich ja schon dazu überzeugt, dass Füße sehr schön aussehen können. Denn ich finde die meisten ihrer Bilder toll fotografiert und ästhetisch umgesetzt.
Kurz gesagt:
Da es um Karina geht und sie wirklich so eine liebe und nette Freundin ist, habe ich mich entschlossen, meinen Beitrag für ihr Jubiläum zu machen.
Bitte keine weiteren Nachfragen nach Fußfotos von mir. Das ist einfach etwas Einmaliges und Spezielles nur für Karina.
Ich hoffe Ihr habt Verständnis dafür.
Seid lieb zu Karina, sie ist jemand ganz Besoderes und verdient Eure Liebe!

Für Karina:



To my dear Karina and to all of her foot blog friends!

May I introduce myself. I am Marie, Karinas best friend, and also the Marie, Karina had planned her Feet-Outing-Topic.
I was also a bit of my fault that it never came up on Karina's Blog. It do not want to say much about that, because this is Karina's blog.
More I want to dedicate something to Karina's Anniversary.
Yes, she told me once that she made pictures of her feet and I did not get it first. But then she showed me her blog. I did not thought so much about feet, but I it was very interesting, what I saw on her blog.
I think she convinced me a bit that feet are something beautiful. I think it is because most of her pictures look so professional.
In short:
This is all about Karina's Anniversary and I have to tell you that she is such a nice and lovely friend. You should met her.
And this is why I decided to make this picture for her and all of her friends.
Please do not ask for more. This is something special. I hope you understand this.
Please be good friends to Karina. She deserves all the love!!!

Marie

---------------------------------------------------------------------------------------

 From Eddie (eddiekeaton.deviantart.com)

Hi Karina!
Congratulations on your 10th Anniversary! I'm so grateful that you have shared your pics of your beautiful feet with us for all these years! Although we haven't actually met, I first became acquainted with you through Deviant Art. Yours were among the very first pics I saw on that site - and they made such a lasting impression because not only are your feet gorgeous, but you are extremely sweet and have always been very friendly!
My favorite picture of yours is this one.
I remember the first time I saw this pic - I was enamored by the fact that a woman with beautiful feet also LOVES feet! That meant so much to me because that truly is rare!
Congratulations again on 10 years and I'm SO looking forward to the next 10... or 50 :)

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
Eddie

-----------------------------------------------------------------------------------------

From LagiaLugia (lagialugia.deviantart.com)


He also made some Giantess Pictures for me:
imgbox imgbox imgbox imgbox


------------------------------------------------------------------------------------------------------


From Julian:

Congratulations Karina!
10 years, could that be? The first time we met was on Myspace. First I was fascinated by your beautiful feet and by the quality of your pictures. They never looked cheap and they were so different compared to all that other feet (fetish) stuff in these days. Your pictures were some natural looking and great pictures. But what I loved more that I noticed that there was a wonderful, open-minded, and natural person behind these great feet and pictures.
And I want to thank you that you showed up to be a wonderful friend through all the years.
I like it that you are doing your way and this is something special. Other "foot models" vanished for ever after a short time, because they did not really had a passion for feet. You survived them all!
To make it short: Thank you Karina! Thank you for everything! Stay the way you are! You are an exceptional and unique person (and of course you have some of the most beautiful feet in the world). Thank you for having you as a friend!

After talking so much I have something funny for you to put a smile on your face.
It is a video of an interview with Margot Robbie and Cara Develigne. I edited it and prepared some funny subtitles. The video has no audio of course. That would erase the fun from the subtitles.
I hope you and all your friend here like it!



Karina: This video is awesome! And I liked the tattoo on Cara's feet at the end ;) Hey everybody! Do you all like that video too? Please leave a comment for Julian!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


From Peter:





 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you all very very much! You are all awesome and so true and lovely friends!
I hope more will join!
I will update this page frequently. I also put a link to this page on the right site bar.

18 comments:

  1. 10 Jahre jetzt schon! Wie die Zeit vergeht.
    Schau doch mal in Deine Mail.
    Ich habe Dir einen kleinen Amazon-Gutschein geschickt.

    Dieser kann zwar kaum Deiner liebevollen Arbeit über 10 Jahre hinweg gerecht werden. Noch dass du über all die Jahre so eine nette, offenherzige und liebenswürdige Freundin bist.
    Ich bin sehr glücklich Dich bereits aus der Anfangszeit zu kennen und immer noch sehr dankbar, dass Du mir immer so eine coole Freundin geblieben bist.
    Dass ich nicht so oft kommentiere, weißt Du ja^^ (werde mich vielleicht bessern, oder auch nicht)

    Kauf Dir etwas Schönes für den Gutschein!
    Das war jetzt erstmal eine kleine Verzweiflungstat, da ich noch nichts Konkretes für dein Jubiläum weiß. Aber da kommt noch was. Versprochen!

    Bleib so wie Du bist und Danke für alles!

    Dein Julian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wirklich echt? Das ist doch viel zu viel.
      Schau bitte nochmal nach!

      Es freut mich aber, dass Du dich auch mal wieder mit einem Kommentar blicken lässt, mein lieber, geschätzter Freund. Und gerne hätte ich dich mit Deiner Widmung auch auf dieser Seite.
      Es wäre so toll alle lieben Freunde hier auf der Seite versammelt zu haben.
      Ich bin gespannt!
      Aber kuck nochmal mit dem Gutschein nach.

      Delete
    2. Doch! Ganz ernst gemeint!
      Ich möchte Dir einfach gerne eine kleine Freude bereiten. Und das ist eigentlich sehr wenig für die vielen Jahre.

      Jetzt sehe ich gerade: Marie hat ein Fußfoto für Dich gemacht? Liest sie dann auch die Kommentare? Ich hoffe das geht gut aus. Ich finde das aber wirklich sehr nett von ihr, dass sie so etwas für Dich macht. Respekt!

      Delete
    3. Also ganz lieben Dank nochmals!
      Wow und danke auch für den Film. Das war ja sicherlich eine Menge Arbeit!
      Ich freu mich schon ihn hier zu zeigen! Super Idee und echt witzig gemacht!

      Und tja, Marie ist manchmal voller Überraschungen ;)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hallo Marie,
    ich weiß nicht ob Du die Kommentare beobachtest.
    Ich möchte nur einmal in Namen aller Danke sagen, dass Du der Karina so eine treue Freundin bist.
    Du bist wirklich jemand ganz Besonderes!

    ReplyDelete
  4. Hi Karina!
    Congratulations on your 10th Anniversary! I'm so grateful that you have shared your pics of your beautiful feet with us for all these years! Although we haven't actually met, I first became acquainted with you through Deviant Art. Yours were among the very first pics I saw on that site - and they made such a lasting impression because not only are your feet gorgeous, but you are extremely sweet and have always been very friendly!
    My favorite picture of yours is: http://karinadreamer.deviantart.com/art/I-Love-Feet-215396502
    I remember the first time I saw this pic - I was enamored by the fact that a woman with beautiful feet also LOVES feet! That meant so much to me because that truly is rare!
    Congratulations again on 10 years and I'm SO looking forward to the next 10... or 50 :)

    XOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
    Eddie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much Eddie!
      It is so great to see you on my blog here!
      I added your comment to the blog post.

      Delete
  5. Super-Sohlen-Marie. ^^

    Der Benny :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich weiß nicht was ich machen soll. :-(
      Mir schwirrt momentan zu viel im Kopf rum und so viel ist noch zu erledigen.
      Den Grund hatte ich dir ja in einer E-Mail geschrieben.

      Der Benny :-(

      Delete
    2. Ich weiß, kein Problem. Da habe ich absolutes Verständnis dafür.

      Aber Maries Füße gefallen dir als aller erstes?

      Delete
    3. Sie waren shcon drinne als ich Zeit gefundne hatte, mal vorbeizuschauen. Ihr Sohlen sind wahrhaft lecker-Schmecker ! ;-) Schade das sie für Füße sonst nicht viel übrigehat. Die Collage von foot-portrait ist auch Superklasse !
      Jedes "Geschenk" ist auf seien Art etwas besonders weil es ein Ausdruck dafür ist, wie besonders dein Blog und wie wichtig du als Person bist !

      Von daher zählt auch eher das dir diese Geschenke gefallen und wneiger deinen Mitlesern. Bei deinem Jubiläum geht es einzig udn allein um DICH, Karina !:-P

      Ich melde mich !

      Der Benny :-)

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. Julian, das Video ist super lustig. Da steckt sicher eine Menge Arbeit dahinter.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja das hat mich paar Stunden gekostet. Aber für die liebe Karina mache ich das gerne!
      Es freut mich sehr, dass Dir das Video gefallen hat.

      Delete
  7. Hallo Karina,

    ich möchte auch gerne noch etwas für deine Jubiläumsseite beitragen.
    Ist es dafür schon zu spät?
    Ich brauche noch etwas, hab schon was in Gedanken, vielleicht ein Video oder ein Bild.
    Kann ich dir das dann schicken?

    Liebe Grüße
    Leo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kein Problem. Lass dir Zeit.
      Ich werde alle hier veröffentlichen.
      Es freut mich sehr, wenn Du mit dabei bist.

      Delete
  8. HI Karina,

    Congrats on your 10th Anniversary.
    Your feet are as enticing to me today as they were when I saw them first all those years back on flickr.

    You've always been humble, sweet and most of all understanding about the love most of us have for the female foot. For that, I thank you.

    Here's to the next 10 years of seeing your wonderful feet.

    Lots of luv.

    Maximus_i_am

    ReplyDelete