Thursday, August 11, 2016

My 10th Anniversary

Many of you know me from my blog here that I started in 2009 or (and I think the most of you) from DeviantArt where I began to show my feet in 2011.
I know that there are some here who know me and my feet from a time before that.
But I think the most of you do not know that I showed my first feet pictures on the internet in August 2006.
Yes this was a long time ago.  Do you remember  these old days?
I will tell you more about this and I hope that you will join me to celebrate this event!



It was 2006:
There was no WikiFeet, no Google Imagesearch, no Reddit/Feet and no high resolution videos on Youtube.
If you were looking for feet pictures there were not that many sites like now. Well there were some paysites and some forums (I think The Mousepad was the biggest one) but you could not watch feet pictures and videos in that amount you are used to now.
Most important: It was very very rare that women just would share their feet pictures on the internet for free, if she were not owner or model of a paysite.
Not knowing if I will be accepted in the foot world, I showed my first feet pictures in a nice litte German foot forum in 2006. And it was a nice experience. So it began and the next step was to show my feet to the whole world on this trending social media network called MySpace. It has really has been a great time there, because I met other women who showed their feet there too. I miss them.
Then I started this foot blog here and MySpace began to delete all feet related content. And I think you all know all the you the rest.
You should check my early blog post, if you do not know how it all began.
But well. Here we are and we have this 10 Years Anniversary!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

This month is my 10th Anniversary for showing my feet on the internet.
It would be wonderful and a special honour for me if you would join me so we could celebrate this event together.

It would be awesome, if you could create something for me and all my friends that I could share here on my blog and on DeviantArt.

Some ideas:
- Some personal pictures with a dedication
- A collage of pictures you like
- A picture of you (must be no face in it) from where you watch my pictures
- A video or audio file with some greetings
- A drawing
- What every you would like to do!

- You can also show me the link to your favourite picture of my feet and write me some sentences (greetings, what ever you want) about my anniversary.

I created a special site to honor all your works, greetings, dedications etc.
Link: http://karinasfeet.blogspot.de/2016/08/my-10th-anniversary-your-artworks.html
I want to have all of you together on this page! So please join the others if you like my work!
 
Of course I will prepare some anniversary specials for all of you!

You can send you pictures, artworks, videos etc. to my email adress, post it here in the comments or send it to me via personal message on DeviantArt.
It would be awesome if you participate in this event. It is not about me, it is an event to have fun together!


Thank you very much in advance! You are the best!


22 comments:

  1. Ich wünsche dir alles Gute Karina! Ich habe auch 2006 mit der Fotografie begonnen. Mein deviantart Account it glaube ich im Oktober 2006 online gegangen.

    Auf weitere schöne 10 Jahre und viele mehr!

    Fühl dich lieb gedrückt!

    Chris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Christopher!

      Vielen lieben Dank Dir!
      Ich wusste gar nicht dass es damals schon DeviantArt gab.
      Da wünsche ich Dir auch das Allerliebste zum 10jährigen!

      Es würde mich freuen, wenn Du vielleicht ein Bild zu meinem Jubiläum beisteuern könntest.
      Natürlich mache ich dann auch eins für Dich!

      Delete
  2. Good job Karina I love your toes your feet have done A awesome job !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep are you planning to do any videos in the future?

      Delete
    2. Maybe.
      But will you tribute something for my anniversary?

      Delete
  3. I remember MySpace! Since I have the first hit you once, have however eienr time where you stretched out your probe to other sites and you do believe in a forum on the go were. But I am proud to belong to it, in a certain way to the "Old Guard". *smile*

    In honor of your anniversary, I'll connect me with joy of celebration and come up with one or two nice gifts fpr you ! How about Me as a gift for you ? :-P

    Best wisches ! Congratulation to 10 years of Germany's sexiest feet on the Internet !
    You're the best foot-blogger in Europe !

    I will contact you by e-mail !

    Der freche Benny :-) *Licking, sucking, kissing, tickling for your pretty Feet*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much!
      I remember you in those old days on MySpace.
      It is nice that you followed me since those days and that you are still here!

      Delete
    2. I follow you like a puppy. lol

      Der Benny :-)

      Delete
    3. And? As a long time friend. Will you do something for me here?

      Delete
    4. Du hast eine E-Mail heute erhalten, mit den nötigen Informationen. :-/

      Der Benny :-)

      Delete
  4. Zum 10 Geburtstag würd ich dir mal die Füße schön lecken und deine Zehenzwischenräume erkunden.
    Würd mich freuen, denn Fußpilz scheinst du ja nicht zu haben ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Das ist sehr lieb ;)
      Aber hast du nicht vielleicht eine Idee für mein Jubiläum, mit dem du dich unsterblich verewigen könntest?
      Ich würde mich freuen über was schönes von dir!

      Delete
  5. Meinst du Bilder oder Fotocollagen?
    Können ja Bilder machen wo ich deine Füße bearbeite mit dem Mund ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gerne, so wie du es gerne möchtest.
      Es würde mich sehr freuen, wenn du etwas für mein Jubiläum machen würdest.

      Delete
  6. Hallo Karina,
    ich wünsche dir, deinen Füßen und deinem Blog alles gute zu deinem 10 Jährigen Jubiläum. Ich freue mich auf viele weitere Jahre und Fotos hier.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ganz lieben Dank Dir.
      Da ich demnächst eine kleine Seite erstelle für alle Widmungen, hast du vielleicht noch ein Lieblingsbild dazu?
      Es würde mich freuen Dich sozusagen verewigen zu dürfen.

      Liebe Grüße
      Karina

      Delete
  7. Hallo Karina,
    zwei meiner lieblingsbilder von deinen Füßen sind:
    http://imgbox.com/hTUosvCv
    http://imgbox.com/X9df60jQ

    Diese Kollektion war echt toll. Würde mich freuen, wenn du da noch einmal eine Fortsetzung von machst.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi!

      Mir wurden noch ein paar solcher Bilder für mein Jubiläum versprochen. Daher gibt es vielleicht demnächst ein paar Bilder mehr zu sehen.

      Ich erstelle gerade eine Seite für alle Glückwünsche, Kunstwerke usw. für mein Jubiläum.

      Gerne stelle ich da auch die Lieblingsbilder meiner Zuschauer aus. Vielleicht kannst Du noch eine kleine Widmung hier in die Kommentare dazuschreiben?

      Delete
  8. Seh schon....das ewige Leid !!!!
    Sach nix weiter zu....


    Ich mach es kurz und schmerzlos (wenn ich darf?)
    Kenne Sie seid Anfang an...
    Cerims Feet!back Forum, und auch Neos Forum....
    Natürlich auch über Myspace etc...
    Bin quasi die Cloud Ihrer Bilder (PC Crash)
    Tauschen Uns auch wie Sie Zeit hat per mail aus (Ohne Zwang oder Druck)
    Sie liebt, mag meine offene Art (legt es Euch selber aus wie Ihr wollt)
    Hab in den Jahren einiges gebastelt:
    http://imgbox.com/U6gfIgxs
    http://imgbox.com/8ue06i0e
    http://imgbox.com/0t9yVPrg
    http://imgbox.com/VgKTv8uz
    http://imgbox.com/H48kb7qY
    http://imgbox.com/p0QLF0gq
    http://imgbox.com/blQva4Mo
    Aber mein Higlight war:
    http://imgbox.com/nn5xaCma

    Das beste zeig ich mal Irgendwann.....
    Glückwunsch zu 10 Jahren....man wo ist die Zeit geblieben...
    Keep on
    Animal(DSL)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ganz lieben Dank!
      Du weißt, dass ich auch damals deine Werke gefeiert habe.
      Klar, werde ich das auch noch einbauen.
      Aber hast du auch noch was aktuelles? Das wäre echt nett.

      Delete
    2. Na mit dem Aktuellem hast Du ja unter Game of Feet schon mal was.
      Mal sehen, vielleicht mach ich noch was....

      Delete