Friday, September 2, 2016

More Karina Outdoor Feet



Hello my dear friends! 

You liked my barefoot outdoor pictures.
Thank you very much!
Here are some more and I hope you will like these pictures too.

Please do not forget my Anniverary Project: http://karinasfeet.blogspot.de/2016/08/my-10th-anniversary-your-artworks.html

But for now, enjoy the new pictures.
I wish you all an awesome weekend!


image host image host image host image host image host image host image host image host image host

I hope you like my new pictures!

19 comments:

  1. Hey karina good job on the pictures!! Would you like to talk more about the toe sliding ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!
      No there is not anything I could tell you. Really.

      Delete
  2. Na hoffentlich hast du keine Brennnesseln erwischt ! :-P

    Der Benny ! :-P

    ReplyDelete
  3. your feet are definition of perfect to me, i just discovered your blog; lovely work :)

    ReplyDelete
  4. achja.....seufz....was würde ich nur darum geben deine Füsse mal in den Händen halten und unanständige Sachen damit machen zu dürfen...
    liebe Grüße und einen Kuss
    Peter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ui, unanständige Sachen, da möchte ich mehr wissen ;)

      Delete
  5. Anschließend wasch ich sie dir sauber Karina :-)

    ReplyDelete
  6. Na der Stuhl erinnert mich aber an andere Bilder....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du kennst mich aber sehr gut.
      Aber ich freum mich dich hier zu sehen.

      Delete
    2. Hab Dich auch Lieb ;)
      Wer Deine Bilder kennt und hat,erinnert sich an diesen Stuhl...

      Delete
  7. Hey! It's the tiny Shaftr :) i wait you for the picture set ;) i know you are busy.

    ReplyDelete
  8. Wow, deine Zehen sehen so lecker aus (http://imgbox.com/HrMQ0YIX).
    Die schmecken auch sicher richtig gut. Ich würde ganz zärtlich und liebevoll an deinen Zehen saugen und lecken. Natürlich würde ich deine Füße komplett verwöhnen. Deine Sohlen sind auch so wunderbar. Ich denke das würde Dir auch gefallen oder?

    Danke für diese tollen Fotos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klar! Danke Dir!
      Ich kann mir das sehr angenehm vorstellen.
      Bussi!

      Delete
  9. Thank you, Karina.
    Your feet are so beautiful. I love your toes and your soles.
    You are awesome.

    ReplyDelete